Monday, October 22, 2012

Zuhair Murad again










I knew that I will write something more about Zuhair Murad. The latest dress which Kristen Stewart  wore (I wrote about it in the first post), was the signal to find something about Zuhair Murad. I found his new collection very glamorous, beautiful and  suitabale for a big occasions. This collection - fall/winter 2012-2013 is made with a great craftsmanship, every detail is extremely important. When I see them I regret that I am not an actress or princess :P because these dresses are suitable for the red carpet, or if they are shorter - coctail parties. Look at his site http://www.zuhairmurad.com/, there are many, many more beautiful photos of dresses. Here, I present only few. I hope you like it.

Wiedziałam, że napiszę coś jeszcze na temat Zuhaira Murada. Ostatnio pisałam o Kristen Stweart, która miała na sobie jego piękną kwiatową sukienkę (mój pierwszy post). Już wtedy dało mi to do myślenia i musiałam sprawdzić wszystko na temat tego projektanta. Okazało się, że jego nowa kolekcja na jesień/zimę 2012-2013 jest niezwykle szykowna, piękna i nadająca się na wielkie okazje. Kolekcja ta jest wykonana z niezwykłym kunsztem i dbałością o szczegóły. Kiedy ją ujrzałam, zaczęłam żałować, że nie jestem aktorką, bądź księżniczką :P ponieważ jego suknie idealnie pasują na czerwony dywan, bądź przyjęcia koktajlowe (jeśli sukienka jest krótsza oczywiście). Wejdźcie na jego stronę http://www.zuhairmurad.com/, jest tam wiele, wiele więcej pięknych sukni. Tutaj pokazuję tylko kilka. Mam nadzieję, że się podobają :) 

1 comment:

  1. Beautiful !!
    I love this black, and green with flowers. :)

    ReplyDelete