Wednesday, October 17, 2012

Yves Saint Laurent - Touche Eclat

Last time when I was shopping in Sephora I got a sample of YSL's highlighter. I have problem with dark circles under eyes, any cream cannot help me, so I tried YSL's highlighter and I just fell in love with him! I can recommend it to any woman who has problem with dark circles under eyes. It is a total must have!!
Any of you tried new YSL's foundation from Touche Eclat series?

Ostatnim razem robiąc zakupy w Sephorze dostałam próbkę rozświetlacza YSL. Mam ogromny problem z cieniami pod oczami, żaden krem nie może mi pomóc, spróbowałam więc czegoś całkiem innego... i od razu zakochałam się w tym rozświetlaczu! Mogę go szczerze polecić każdej kobiecie, która ma ten sam problem z cieniami pod oczami co ja. Totalny must have!
Czy któraś z was próbowała już najnowszy podkład YSL z tej samej serii Touche Eclat? Ciekawe czy będzie tak samo dobry jak rozświetlacz... 


No comments:

Post a Comment